Utekväll i Stockholm

Idag var jag för första gången på besök hos min underbara vän Alex i hennes nya lägenhet i sumpan ;) riktigt nice måste jag säga bruden!! Efter vi varit hos alex ett tag skulle vi två, cissi och Fanny dra ut men som vanligt inget roligt ställe eller nått särskilt som lockar en i sthlm men de blev en skön och rolig kväll ändå ÄVEN fast Jamie von pök dummer glömde ringa sin bästa vän....men jag förlåter henne..nån dag :D

lite bilder från kvällen ;)



Fanny och Cissi på väg in mot Danderyd



Hemma hos Alex ;)



Time 2 get some shots



Ready to go out and party



As taggad själv då ra



På gång in mot city



bootylicious baby ;)


// Thess

Kommentarer

Kommentera biatch:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0