The bridge

 

Är det någon som varit på det nya The Bridge?
Här är vad jag tyckte :


I går var jag på The Bridge. Jag skulle ringa Thess som också skulle ut, men det blev strul så jag glömde ringa. Ska ringa henne nu och se så hon innte är purk på mig. Hehe :)

Iaf, vi kom dit, och det var ju gamla Toxic ( vilket jag inte visste först, Toxic sög ju ) ...


Jag och Thess var där på en skiva förut, och utsädda till "hetast på dansgolvet" Oh, man tackar. Fick massor med drinkar och shots. Precis som vi vill ha det ;) !
det var helt ok.


Meen, nu?! Hallå? Blonderade fjortisar som låtsas att de har alla pengar i världen och är jätte snobbigt klädda osv, killarna var... svenska killar som behövde 100 öl innan de kunde dansa, och turkar som kan dansa, men är allmänt äckliga..

Tänk en en stor klump av dem på dansgolvet, alla hoppandes och aspackade dansande till SKITmusik. -och jag.
Jag stod och kollade snätt på alla svettiga fulla människor och var helt nykter själv. Sen åkte jag hem. KUL!





Och gissa vem som var där ? Någon som verkar gilla The Bridge iaf, och hon passar ju in som blonderad " hej jag har hur mkt pengar som helst så jag hyr ett bord med vit duk och bara kollar på alla som har kul medans jag själv bara sitter ner."




Nämen hej Kissiemjaaao !! - Ojj ! Nu kunde du ju inte photoshopa överarmen ! ! Piiiinsamt!






Vilken sötNOS ;)




Bilderna är från www.bridgenightclub.se 


 

 










Kommentarer

Kommentera biatch:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0